Tuesday, April 15, 2014



Kenali Pengasas Zarraz Paramedical

Picture
Zarraz Paramedical diasaskan oleh seorang wanita muda yang cekal iaitu Puan Fatimatul Zaharah Binti Abdul Mazlan atau lebih dikenali sebagai  Ima Zara.


Puan Ima Zara mempunyai pengalaman selama 6 tahun sebagai Perunding Kecantikan Professional dan pernah menjadi Duta dan pakar kulit bagi salah sebuah produk skincare terkemuka di Malaysia.  Mendapat kelulusan pengiktirafan sebagai ‘Aesthetician’, ’Beauty Theraphy’ & ’Beauty Consultant’ dari England, Switzerland dan Institut Latihan Vokasional Kemahiran Malaysia (MLVK).


Keistimewaan produk Zarraz Paramedical adalah formula yang telah dilakukan oleh Pn. Ima sendiri berdasarkan penyelidikan dari gabungan 3 pakar iaitu pakar saintis, doktor anti penuaan dan juga pakar kecantikan.  Beliau percaya dengan penghasilan produk ini, dapat membantu ramai orang yang mempunyai segala masalah jenis kulit.Pegangan beliau iaitu kecantikan itu merupakan satu tanggungjawab. Ia bersesuaian dengan tagline Zarraz Paramedical.


...

Picture
Untuk menjayakan sesuatu perniagaan, sokongan pasangan adalah sangat penting. Oleh itu, Tuan Ahmad Zulfaisal yang merupakan suami kepada Puan Ima merupakan tulang belakang yang sentiasa membantu beliau dalam menerajui kepimpinan perniagaan Zarraz Paramedical.


Ahmad Zulfaisal B. Jamaludin. Pendidikan awal Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Muadzam Shah Pahang. Memiliki Ijazah Sarjana Muda Kejuteraan Mekanikal dari Universiti Teknologi Mara (UiTM) Shah Alam, Selangor. Berpengalaman sebagai pelatih Aircraft Maintanance Engineer. Certified Master Traineryang berpengalaman menganjurkan pelbagai kursus-kursus keusahawanan dan seminar motivasi. Seorang usahawan yang berjaya dalam industri kecantikan dan kesihatan.


Kepimpinan Tuan Ahmad Zulfaisal ini terbukti kerana kejayaan beliau seawal usia 26 tahun bergelar 'millionaire' jutawan muda. Dengan usaha yang gigih bagi memastikan Zarraz Paramedical bersaing bagi mencapai Visi syarikat, beliau telah memperkenalkan satu sistem E-Franchaise yang terbukti berjaya melahirkan ramai usahawan yang mampu menjana pendapatan lumayan dengan perniagaan ini.


Latar Belakang Zarraz Paramedical 

Zarraz Paramedical merupakan satu produk skin care dalam bentuk rawatan dan pencegahan semua masalah kulit serta menambah kecantikan seri wajah. Produk-produk Zarraz Paramedical ini sangat istimewa sekali kerana ia diperbuat menggunakan teknologi nano yang menghasilkan molekul-molekul bersaiz nano. Ia sangat mudah meresap kedalam kulit kerana zarah-zarahnya yang bersaiz nano adalah sangat halus.


Produk Zarraz paramedical berdaftar dan mendapat kelulusan rasmi dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).Produk ini diproses berasaskan paramedical dan dipasarkan setelah lulus menjalankan Research & Development (R&D) selama 2 tahun serta mendapat pengesahan dan pengiktirafan amalan pengilangan Baik(Good Manufacturing).


Zarraz Paramedical merupakan produk penjagaan kulit yang 100% menggunakan bahan tumbuh-tumbuhan seperti white lily, Apple Stem Cell, Freesia, Frangipany, Peppermint & Rosemary yang diimport daripada Perancis dan Switzerland tetapi dikilangkan di Malaysia. Ianya 100% buatan Malaysia dan mendapat kelulusan Halal daripada pihak JAKIM100% Halal, Suci dan selamat digunakan tanpa was-was.


Zarraz Paramedical ini 100% menggunakan bahan semulajadi. Sejarah tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan yang digunakan merupakan bahan medikasi yang telah lama digunakan dan terbukti keberkesannnya dalam proses anti-penuaan dan anti –kanser.


DR.J S. LUDHER FAM.M
Consultant Family Medicine
Phisician and Occupational &
Enviromental Medicine Specialist

NSR.M : FCGP/FAFP.M :
FRACGP.Au; FAOEM.M : FRSH.UK

MPH (O&EM) USA: CIME/ABIME.
USA : DCH.RCP&S. Ire; DRM/M
ECPMG.USA:MB;MB;BSJ

DR SURAYA BITE ARIFFIN
PAKAR ANTI AGING 
SARJANA MUDA SAINS PERUBATAN
HOMEOPATHY ( UNINVERSITI )
SUMATERA UTARA, INDONESIA.

MEMILIKI MAKMAL R&D  & KILANG SENDIRI






TESTIMONI








Adakah anda mengalami salah satu atau lebih daripada masalah berikut?


*Jerawat Bernanah, Jerawat Batu, Jerawat Pasir dan Jerawat kecil berwarna Merah?

*Melasma, Pigmentasi, Bintik-bintik hitam, dan Anak Jeragat?

*Kulit Sensitif dan Gatal-gatal?

*Kulit Berminyak, Mudah ditumbuhi Jerawat dan Make Up mudah 
 hilang?

*Kulit Kusam, Kulit tidak sekata, Tidak bermaya dan Gelap?

*Kulit Kering, Mengelupas dan Berkedut walau masih usia muda?

*Pori-pori terbuka dan ingkaran Bawah Mata Hitam?

*White Head dan Black Haed?

*Kulit sangat tegang, Keras dan berkerak?

*Kulit matang, berkedut dan berusia 45 tahun ke atas?

Jika YA, samada anda wanita atau lelaki, remaja, dewasa, tua atau muda, anda berada di laman yang betul. Teruskan pembacaan pada link ini...http://zarrazdmk.blogspot.com/

Testimoni Pengguna Produk Zarraz
Mengalami masalah kulit kronik (Gambar Sebelum)  tahap lima seperti yang disahkan oleh doktor pakar. Masalah kulit bermula daripada jerawat akibat resdung. Walaupun sudah mencuba pelbagai produk, hasilnya masalah kulit semakin teruk. Apabila berjumpa dengan doktor pakar, beliau mengesahkan bahawa selain daripada masalah kulit tersebut, terdapat juga masalah lain seperti jangkitan kuman. Muka semakin lama semakin membengkak serta mula bernanah dalam masa 2 minggu. Namun setelah sebulan menggunakan produk zarraz, masalah kulit kronik dapat dipulihkan (Gambar selepas).


Mohd Azizol BIn Ghazali (26 Tahun


Sue Hamzah
Kehebatan Produk Zarraz Paramedical amat berbeza dengan produk lain di pasaran luar sana. Setiap hari saya merasakan kulit mendapat nutrisi yang cukup . Kulit sentiasa terasa bersih,segar dan tegang seperti seolah-olah baru sahaja melakukan rawatan muka. Anda rugi tidak memakainya. 


Norhasheikin Bt Omar
Saya memilih produk Zarraz Paramedical kerana sebagai wanita saya mementingkan kecantikan diri khasnya kecantikan muka untuk tampil yakin di khalayak ramai. Saya telah mencuba pelbagai produk sebelum ini tetapi kesan yang diperolehi hanya sementara. Harga mampu beli dan keberkesanan produk Zarraz Paramedical tidak dapat dinafikan banyak membantu kulit saya menjadi lebih cantik, halus dan lembut. Penggunaan rangkaian produk ini yang berterusan akan memberi kesan yang lebih positif untuk kulit muka anda secara semulajadi. Produk Zarraz Paramedical menampilkan anda tampak yakin dan elegan dengan kulit muka yang bersih dan berseri.


Dr. Suraya Ariffin (49 Tahun)
Sebagai orang yang bertauliah di dalam bidang kesihatan, saya amat cerewet memilih produk kecantikan kerana tidak semua produk di pasaran boleh dipastikan keberkesanan dan menafaatnya. Oleh kerana itu, saya memilih Zarraz Paramedical kerana ia bukan sekadar produk kecantikan, sebaliknya mempunyai unsur-unsur penjagaan dan penyuburan kulit yang lembut namun berkesan. Yang paling penting, produk Zarraz Paramedical selamat digunakan secara berterusan tanpa sebarang kesan sampingan. Ia merupakan salah satu amalan luaran untuk kekal awet muda.
  
Lihatlah barisan para Management Zarraz Paramedical yang mempunyai kulit yang bersih, cantik dan berseri-seri tidak kira perempuan mahupun lelaki.

3. Puan Nurin, Terengganu
Masalah: 
Mengalami masalah jerawat dan parut yang telah menjadi hitam di sekitar pipi dan dagu. Kulit sangat berminyak dan sensitif. Banyak produk yang telah dicuba termasuk produk yang mahal mahupun murah. Namun hasilnya sangat mengecewakan. Jerawat semakin bertambah banyak. Setelah membaca artikel mengenai produk zarraz ni di internet, beliau nekad untuk mencuba. Kemudian terus membuat pembelian dan mendapat khidmat konsultasi secara online. Akhirnya setelah 34 hari menggunakan produk Zarraz Paramedical, kesan yang sungguh menakjubkan apabila semua jerawat telah pulih sepenuhnya, parut hilang dan muka juga semakin glowing seperti dalam gambar.

4. Ellyettha, 23, Sabah
Masalah:
Mengalami masalah pigmentasi yang disebabkan oleh keturunan. Masalah pigmentasi ini mulai timbul sejak beliau berusia 18 tahun lagi. Kulit wajah yang cerah lagi menampakkan kesan tompokan pigmentasi tersebut. Nekad untuk merawat masalah tersebut, beliau sanggup berabis ratusan ringgit untuk membeli produk yang mahal namun kesannya sangat mengecewakan apabila pigmentasi lagi menjadi sangat ketara kelihatan. Setelah diperkenalkan dengan produk zarraz ini, beliau menggunakan dengan sangat teratur dan penuh sabar. Akhirnya setelah 7 hari menggunakan, perbezaan yang sangat ketara kelihatan pada wajah beliau yang mana pigmentasi mulai pudar dan muka semakin cerah dan glowing.


5. Zam Afizam, Pelajar Nursing
Masalah:
Mengalami masalah kulit sensitif dan jerawat yang sangat teruk. Kulit sensitif berlaku akibat salah guna produk pengelupasan sehingga seluruh wajah kemerahan dan sangat nipis ditambah pula dengan masalah jerawat yang berlaku. Pernah menggunakan bermacam-macam produk termasuk membuat rawatan ke New York Skin namun hasil yang sangat menghampakan. Kulit bukan beransur pulih malah menjadi semakin sensitif dan jerawat bertambah banyak. Keadaan ini menyebabkan beliau berputus asa untuk mencari produk kecantikan. Namun nasib menyelebelahi beliau apabila berjumpa dengan blog ini dan tertarik mengenai Produk Zarraz Paramedical. Walaupun dengan keadaan yang sangat tidak yakin, beliau nekad untuk mencuba dengan harapan semoga masih ada peluang untuk sembuh dengan produk ini. Akhirnya dalam masa kurang dari sebulan, kulit sensitif beliau telah dirawat dan jerawat telah kering. Yang tinggal hanyalah parut-parut lama kesan jerawat. Dan beliau teruskan penggunaan sehingga parut juga telah hilang sepenuhnya. Dan beliau tetap dan masih menggunakan produk ini sehingga sekarang.


Cik Fifie, Sabah

En. Mahzus merupakan pengguna tegar Produk Zarraz. Akibat pengambilan ubat gemuk kulit muka serta belakang ditumbuhi jerawat batu yang sangat banyak. Bermacam produk telah dilakukan namun tidak memberi apa2 hasil. Akhirnya 3 bulan lepas, beliau nekad untuk mencuba Produk Zarraz Paramedical. Hasil dari KESABARAN & KERAJINAN menggunakan Produk Zarraz akhirnya selepas 3 bulan beliau mendapat hasil yang sangat memuaskan. Lihat sendiri gambar ini. Gambar ada 100% original TANPA Edit!!!

En. Mahzus, Banting, Selangor


















SENARAI PRODUK

PRODUK

Zarraz Paramedical merupakan satu produk Skin Care dalam bentuk rawatan (Treatment) 

dan pencegahan semua masalah kulit serta menambah kecantikan dan seri wajah. Produk-

produk Zarraz Paramedical ini sangat istimewa sekali kerana ia dibuat menggunakan 

teknologi nano yang menghasilkan molekul-molekul bersaiz nano. Ia sangat mudah 

meresap ke dalam kulit kerana zarah-zarahnya yang bersaiz nano adalah sangat halus. 


Berdaftar dan diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia, DisahkanHALAL oleh JAKIM, mendapat pengesahan dan pengiktirafan Amalan Pengilangan Baik (Good Manufacturing Practice), & Dikilangkan sepenuhnya di Malaysia (Buatan Malaysia).





10 perkara yang anda wajib tahu mengenai Zarraz Paramedical:-

1.      Produk yang telah dicipta formulanya selama 2 tahun sebelum di pakagingkan.

2.     Menggunakan minyak aromatherapy iaitu white lily, freesia, frangipany flowers pada           setiap satu produk ini.


3.     Bukan sekadar kosmetik jagaan kulit yang biasa. Zarraz merupakan produk                             PARAMEDICAL.


4.     Sejarah tumbuhan dan buah-buahan dalam produk ini telah lama digunakan sebagai             perubatan dlm proses anti-aging dan ant-kanser!


5.      Kesan yang cepat . Dalam hanya 3 hari anda dapat lihat keberkesanannya. Amat                      menakjubkan.


6.      Keunikan Firming Cleanser amat berbeza. Membersih tanpa mengeringkan.  Tanpa                buih .  Membersihkan dan menegangkan kulit menggunakan peppermint dan                            rosemary.
        Tidak ada sedikit pun bahan kimia.


7.     Halal, suci dan gunalah tanpa was-was!


8.     Produk Buatan Malaysia. Tetapi bahan produk berasas daripada Perancis dan                         Switzerland.


9.     Terdapat 11 jenis produk yang membantu merawat dan mencegah 6 jenis-jenis                 kulit dan masalah yang berkaitan dengan kulit wajah.


10.   After Sales Service !! Kami bukan hanya mengaut keuntungan semata-mata, tetapi                 kami merupakan pakar kulit.  Percaya pada kami kerana "Beauty is responsibility"!

Berikut merupakan keterangan lebih lanjut setiap jenis produk Zarraz Paramedical:-



  SET ONE SOLUTION – 4 Item
Set One Solution Merupakan Set yang unik lagi complex yang dipackagingkan khas untuk merawat masalah kulit terutamanya untuk masalah kulit sensitif, jerawat, jeragat, kulit kusam, eczema, kulit gatal, kulit berminyak, jerawat halus dan kulit gabungan.

Kandungan setiap produk yang terdapat dalam Set One Solution ini 100% sama seperti apa yang terkandung dalam packaging sebenar (botol warna merah). Namun hanya saiz packaging yang dikecilkan dengan harga yang jauh lebih murah berbanding dengan packaging sebenar Zarraz Paramedical supaya setiap orang mampu mencuba dan memiliki produk ini tanpa membebankan mereka untuk mengeluarkan wang ringgit dengan jumlah yang banyak.

Produk-produk yang terkandung dalam Set ini adalah:-
1. Calming Cleansing Milk - 15ml
2. Firming Cleanser - 25ml
3. Essence Sebum Gel - 10ml
4. Sun Protection SPF50 - 10ml

RM 150.00 only
Cuba trial pack dulu. Jika ok baru pakai full set seperti berikut :-
http://zarrazinfo.com

1.  CALMING CLEANSING MILK – 50ml
  • Diformulakan dengan bahan utama bersama Licorice & Ginkgo Biloba Extract
  • Sesuai digunakan bagi mereka yang mempunyai jenis kulit sensitif, masalah eczema dan untuk cucian solekan.
  • Sejenis pembersih susu semulajadi dengan grade tertinggi berasaskan akar manis dan ekstrak ginkgo biloba. Membantu membersihkan wajah dari debu dan kekotoran tanpa memberi kesan kepada tahap kelembutan kulit.
  • Boleh digunakan untuk membersihkan mekap. Sesuai untuk semua jenis kulit terutama kulit yang sensitif dan mengalami eczema.
Kelebihan utama & Ciri-ciri produk:-
  • Meredakan dan menguatkan system pertahanan kulit.
  • Mengecutkan eczema, psoriasis dan masalah penyakit kurap.
  • Pencuci solekan yang lembut

2.  FIRMING CLEANSER – 50ml


  • Diformulakan dengan bahan utama bersama Peppermint & Rosemary
  • Sesuai digunakan untuk semua jenis kulit tanpa mengira usia.
  • Merupakan pembersih muka yang berasaskan alam semulajadi dengan grade yang pudina tertinggi, Rosemary, Bunga Chamomile dan ekstrak Kayu Sugi. Membantu membersihkan kekotoran pada kulit dan membuatkan kulit terasa lebih segar dan cerah.
  • Tanpa buih dan bebas dari bahan sodium laureth sulphate.
Kelebihan utama & Ciri-ciri produk:-
  • Mencuci dan menganjalkan kulit tanpa menarik kelembapan
  • Kulit semakin sihat
  • Kulit akan terasa segar dan sejuk
  • Rawatan alternative kepada resdung
  • Mengurangkan stress.
  • Bahan pelembab wajah & keceriaan wajah yang baik.
  • Merawat kulit yang bermasalah.
  • Menyejukkan wajah hingga ke lapisan dalam.
  • Merangsang peredaran darah dan melegakan kekejangan otot.
  • Menggebu dan memudakan kulit wajah.
  • Membantu mencegah jerawat menghaluskan kulit wajah dan bertindak mengecutkan tisu kulit.
  • Mampu merawat luka dan lebam.
  • http://zarrazinfo.com

3.  ESSENCE SEBUM GEL – 20ml

  • Diformulakan dengan bahan utama bersama Witch Hazel & Wild Pansy.
  • Produk utama untuk rawatan jerawat, whitehead, blackhead, pori-pori terbuka, kulit berminyak & kulit kombinasi.
  • Sesuai digunakan untuk jenis kulit berminyak, berjerawat, dan kombinasi yang mana kawasan T-Zone adalah berminyak manakala bahagian pipi pula kering.
  • Formula phyto bio-kejuruteraan gel yang sesuai untuk semua kenis kulit yang dapat mengurangkan bintik hitam, dan jerawat pada bahagian kulit yang terjejas tanpa kesan menyakitkan.
  • Penyelenggaraan gel harian ini juga mengurangkan rembesan minyak, menutup liang roma, memberi perubahan jelas juga menghasilkan kulit yang licin serta memberikan hasil yang ketara di dalam 10 hari pemakaian.
Kelebihan utama & Ciri-ciri produk:-
  • Mengawal dan menghilangkan bintik hitam dan putih secara semulajadi tanpa perlu memicit.
  • Menyembuhkan kulit bermasalah kesan dari bahan kimia dan jerawat.
  • Merawat penyakit kulit, enzema, asma dan epilepsy.
  • Merawat enzema, jerawat, pruritus dan Impetigo.
  • Bertindak sebagai anti-radang bagi sebarang luka.
  • Witch Hazel adalah satu cara yang berkesan, lembut, dan semula jadi untuk merawat kulit jerawat atau berminyak.
  • Mengecutkan saluran darah yang lebam atau bengkak akibat jerawat, luka dan sebagainya.
  • Membersihkan kulit berkuman, menghapuskan bakteria dan melegakan keradangan.
  • Melegakan kulit gatal.
  • Menyegarkan (menyejukkan) kulit.
  • Mengecilkan riang roma yang terbuka.
  • Mengekalkan kelembapan kulit pada musin kering mahupun panas terik.
3 kesan penyembuhan yang mungkin akan dialami ketika mula-mula menggunakan produk ini iaitu:-
  • Pedih ~ Fasa membunuh bakteria.
  • Gatal ~ Fasa merawat resdung
  • Berangin ~ Fasa penyembuhan
  • http://zarrazinfo.com

4.  SUN PROTECTION SPF50 – 20ml
  • Diformulakan dengan bahan utama bersama Wild Raspberrry & White Lily.
  • Sesuai digunakan untuk semua jenis kulit tanpa mengira usia. Malah ini adalah produk yang wajib digunakan oleh setiap orang.
  • Produk ini merupakan agen perlindungan UV yang berkesan melindungi kulit 500 minit di bawah cahaya matahari. Mengandungi 3 gabungan khasiat, vitamin E, bunga matahari, jojoba dan sebagai anti-oksida.
  • Mengandungi khasiat nutrisi di dalam raspberry yang mempunyai Anthocyanins membuatkan usia lebih muda 4 tahun juga merupakan anti-kanser.
Kelebihan utama & Ciri-ciri produk:-
  • Medium anti-oksidan terbaik
  • Melindungi kulit anda daripada UVA & UVB selama 500 minit
  • Membunuh sel penyakit eczema, psoriasis, dan sel kanser
  • Jaminan kulit kelihatan muda 4 tahun dari sebelum
  • Meneutralkan radikal bebas.
  • Melambatkan proses penuaan.
  • Mencegah pembentukan sel-sel kanser.
  • Melicinkan kulit sehingga tetap kelihatan muda.
  • Melambatkan proses penuaan.
  • Mengatasi dan merawat jerawat.
  • Menghilangkan bekas luka di kulit.
  • Mencegah pertumbuhan kanser & mengatur kadar kolesterol.
  • Menjaga kelembaban kulit, memberikan rawatan special bagi kulit kering, kulit iritasi dan kulit sensitif.
  • Meningkatkan kelekatan dan kestabilan kelembaban air yang ada di kulit.
  • Merawat dan mencegah penyakit kanser kulit.
  • http://zarrazinfo.com
5.  ESSENCE SEBUM GEL – 20ml

  • Diformulakan dengan bahan utama bersama Witch Hazel & Wild Pansy.
  • Produk utama untuk rawatan jerawat, whitehead, blackhead, pori-pori terbuka, kulit berminyak & kulit kombinasi.
  • Sesuai digunakan untuk jenis kulit berminyak, berjerawat, dan kombinasi yang mana kawasan T-Zone adalah berminyak manakala bahagian pipi pula kering.
  • Formula phyto bio-kejuruteraan gel yang sesuai untuk semua kenis kulit yang dapat mengurangkan bintik hitam, dan jerawat pada bahagian kulit yang terjejas tanpa kesan menyakitkan.
  • Penyelenggaraan gel harian ini juga mengurangkan rembesan minyak, menutup liang roma, memberi perubahan jelas juga menghasilkan kulit yang licin serta memberikan hasil yang ketara di dalam 10 hari pemakaian.
Kelebihan utama & Ciri-ciri produk:-
  • Mengawal dan menghilangkan bintik hitam dan putih secara semulajadi tanpa perlu memicit.
  • Menyembuhkan kulit bermasalah kesan dari bahan kimia dan jerawat.
  • Merawat penyakit kulit, enzema, asma dan epilepsy.
  • Merawat enzema, jerawat, pruritus dan Impetigo.
  • Bertindak sebagai anti-radang bagi sebarang luka.
  • Witch Hazel adalah satu cara yang berkesan, lembut, dan semula jadi untuk merawat kulit jerawat atau berminyak.
  • Mengecutkan saluran darah yang lebam atau bengkak akibat jerawat, luka dan sebagainya.
  • Membersihkan kulit berkuman, menghapuskan bakteria dan melegakan keradangan.
  • Melegakan kulit gatal.
  • Menyegarkan (menyejukkan) kulit.
  • Mengecilkan riang roma yang terbuka.
  • Mengekalkan kelembapan kulit pada musin kering mahupun panas terik.
3 kesan penyembuhan yang mungkin akan dialami ketika mula-mula menggunakan produk ini iaitu:-
  • Pedih ~ Fasa membunuh bakteria.
  • Gatal ~ Fasa merawat resdung
  • Berangin ~ Fasa penyembuhan
  • http://zarrazinfo.com

Untuk senarai harga produk dan membuat pesanan, boleh dibuat di -------->>>  http://zarrazdmk.blogspot.com/p/pesanan.html

Pembelian secara online  http://zarrazinfo.com

RODZIAH BINTI RAMLI  - 
BANK ISLAM
1211 30 200 55 0 55 
 RODZIAH BINTI RAMLI  - 
CIMB 1444 0062 1765 27 
NURFARRAH 'AIN BINTI AMRAN - RHB 1680 2900 0008 84
AMRAN BIN TIK - 
BSN 1412 9410 0002 9953 

Email : rodziah_ramli@yahoo.com
Tel : 019-2511 382 Kak Gee/ 
019-253 5755 – Doktor Zarraz

P/S : Jika anda memerlukan nombor akaun selain Maybank, sila hubungi kami. Kami akan berikan nombor akaun yang lain kepada anda.

Langkah 2 :
Selepas anda melakukan Pembayaran, Sila isikan borang pendaftaran di bawah ini. Semua Ruangan Kosong adalah WAJIB diisi dengan Lengkap dan Betul.

Langkah 3 :
Tunggu SMS atau Panggilan daripada kami untuk mengesahkan Pembayaran dan Pendaftaran anda.
Langkah 4
Anda juga boleh SMS terus kepada kami di talian 019-2511 382 Kak Gee atau ke 019-253 5755 Doktor Zarraz untuk respond yang lebih cepat. SMS butir-butir yang diperlukan seperti yang berikut:-
        1. Nama Penuh
        2. Nombor Kad Pengenalan
        3. Alamat Email
        4. Tarikh & Masa Bayaran
     5. Alamat Penghantaran Produk

Produk Skincare Zarraz Paramedical yang bernilai RM3500 akan sampai kepada anda dalam tempoh 1-4 Hari bekerja selepas pengesahan pembayaran telah dilakukan.

P/S : Bagi anda yang baru pertama kali berurusan dengan kami, Jangan Risau, Kami adalah Kedai online yang sangat dipercayai(Trusted Page). Dan Sila simpan resit pembayaran anda untuk mengelakkan sebarang kesulitan berlaku.

“KEPUASAN PELANGGAN ADALAH KEUTAMAAN KAMI”


Perjalanan Beribu Batu Dimulakan dengan langkah yang satu. Itu reality kehidupan sebenar.










Free counters!

No comments:

Post a Comment